Добра практика в ЕТ "Калоян Стоилов"-гр. Рудозем

05/26/2020

Представена от г-жа ЗЛАТКА СТОИЛОВА

Аз отговарях на въпросника в качеството на търговски директор на фирмата, а сина ми е управител. Според мен това е добра практика-да има семейни фирми, защото така се създава потомственост-първоначално семейна, а впоследствие тя може да прерасне във фамилна. Като пораснат внуците ще имат възможност да поемат пътя на баща си. Един занаят не се учи за ден-два. Аз от 30 години се занимавам с пласмент и търговска дейност. Това ми е помогнало да имам много контакти-и български, и международни. Създала съм ги с времето на базата на лоялност и професионализъм. Изградила съм доверие в клиенти и партньори. Нашата фирма изработва саи- това е горната част на всяка обувка. Кооперирали сме се с италианска фирма и работим износ за тях. От години имаме много добри взаимоотношения и сме удовлетворени от работата. Може би женската интуиция в мен е помогнала да се задържим толкова години на международния пазар. А жените, както знаете, сме инициативни, знаещи и можещи.

Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started